< Style For Less -

6 favoriter från Zara

Kjol, Sneakers, Jeans, Cargobyxor, Sneakers, Shorts
 
En av mina absoluta favoritbutiker är Zara, och jag tycker särskilt deras vårkollektioner brukar vara helt fantastiska. Redan nu har jag hittat flera favoriter, och några av dem syns ovan. Jag har letat efter ett par snygga cargobyxor hur länge som helst, och kanske paret ovan är de rätta, detaljerna är i alla fall hur fina som helst så de ska absolut spanas in! Sedan älskar jag de lite lösare shortsen i skinnimitation som känns sådär lagom uppklädda men passar till det mesta. Sneakersen med spets är även de en riktig favorit som kommer från barnavdelningen precis som jag tipsade om i inlägget nedan.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: johanna-modemamma

Älskar verkligen ZARA!
Finns alltid massa saker man vill ha. :)
KRAM!!

Svar: Ja de är verkligen bäst på snygga kläder just nu :) kram!
Nina Eleutheria

2013-02-04 @ 02:55:42
URL: http://modemamma.com
RSS 2.0