< Style For Less -

Basgarderoben: kläder

 
 
Som många andra försöker jag uppnå den perfekta basgarderoben, eftersom det är så mycket lättare att sätta ihop outfits om man har de där klassiska och användbara plaggen i garderoben. Sedan kan man lägga till andra mer trendiga plagg enligt det aktuella modet, och självklart accessoarer som kan göra riktigt stor skillnad för en outfit. I detta inlägget tänkte jag tipsa om de kläder som jag känner är ett måste i min basgarderob:
 
Tröjor: Två par ribbade svarta linnen, två par ribbade vita linnen, ett par välsittande lite lösare t-shirts i svart, vitt och grått
 
Tjockare tröjor: En vit kabelstickad tröja, en svart ulltröja, ett par koftor i kashmir
 
Jackor: Jeansjacka, svart skinnjacka, svart pälsväst, riktigt varm dunjacka, svart kavaj
 
Jeans: Svarta jeans, mörkblå jeans, ljusa och lite slitnare jeans samt ett par vita jeans
 
Byxor: Svarta smala kostymbyxor
 
Shorts: Ett par snyggt slitna jeansshorts, svarta shorts, ett par mönstrade shorts
 
Klänning: Svart kort klänning, vit kort spetsklänning, en klänning i någon starkare färg
 
Kjol: Svart kort pennkjol, en kjol med någon detalj eller drapering


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0