< Style For Less -

Få Styleby + 3 produkter från Make Up Store för 99:-!

 
 
Jag brukar sällan köpa tidningar då jag tycker man får den bästa inspirationen genom bloggar och andra sidor på nätet, men jag håller alltid utkik efter bra prenumerationserbjudanden eftersom man kan få en hel del härliga produkter för nästan inga pengar alls. Beställde just en prenumeration på tre nummer av Styleby med tre produkter från Make Up Store för bara 99:- vilket är mer än vad bara en av produkterna kostar. Någon gång har jag gjort en liknande beställning men fått en produkt som inte passade mig i färg, men då sålde jag den på Tradera och fick mer betalt än vad själva erbjudandet kostade från början, perfekt! Här hittar ni erbjudandet jag skrev om ovan!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0