< Style For Less -

Mascaratips

 
Min absoluta favoritmascara kommer från det grekiska märket Korres. Den ger superlånga fransar och klumpar inte alls, dessutom funkar den bra att lägga på flera lager utan att det ser konstigt ut. Själv har jag den bruna men den finns självklart i svart också. Mascaran kan köpas här och förutom den så rekommenderar jag verkligen Korres andra proukter som är naturliga och har bra priser. Tyvärr lägger de på en massa på priset här i Sverige om man jämför med priserna på Korres produkter i Grekland, så vill du handla produkterna billigare är det bara att beställa från en grekisk nätbutik såsom Pharmazon.gr som jag själv beställt från flera gånger, där man kan köpa dem till ungefär halva priset!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0