< Style For Less -

Ur min garderob: favoritskorna

 
 
Jag brukar inte använda skor med klack särskit ofta och därför är dessa sneakers med inbyggd kilklack perfekta för mig! Dessutom funkar de i stort sett året om och är lika snygga till ett par svarta jeans som till shorts eller klänning i sommar om man matchar rätt. De beiga hittade jag på Stradivarius utomlands, och tyvärr är de inte i den allra bästa kvaliteten men jag älskar modellen och de snygga detaljerna. De svarta skorna säljs nu på Scorett, och eftersom det är äkta skinn och mocka så hoppas jag de kommer hålla i många år framöver. Även om denna typ av sko är väldigt trendig för tillfället på grund av Isabel Marants original så är den inget jag kommer att tröttna på eftersom de passar mig och min stil helt perfekt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0