< Style For Less -

Vinnare i tävlingen!

 
Det var riktigt roligt att läsa alla era gratistips i tävlingen, och nu har jag dragit en vinnare.
 
Det blev Katarina med tipset: "Blanda socker och olivolja tills konsistensen känns rätt - så där! Egen kroppsscrub. Eller gegga ihop havregryn och lite vatten och använd som ansiktsscrub. Nästan gratis och fungerar jättebra! :D"
 
Ett jättebra tips som i alla fall inte jag kände till, och som jag absolut ska testa inom en snar framtid! Det är perfekt med saker som är så gott som gratis eftersom man då kan spara in pengar på onödiga saker och spendera dem på sådant man verkligen vill köpa! Några andra tips som jag gillade var att byta kläder med släkt och vänner, att spara plagg man är trött på eftersom de blir moderna igen och att göra om gamla halsband till örhängen och armband!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0