< Style For Less -

Gratis presentkort på Indiska, MQ och Nelly!

 
Här kommer ännu ett gratistips som jag brukar använda mig av för att shoppa helt utan att betala en enda krona! Lösningen är Wrapp som dels finns som app till iPhone, men även som webbtjänst, och det enda man behöver är Facebook. Gå in på sidan och registrera dig, och sedan kan du börja skicka gratis presentkort till dina Facebookvänner. Det presentkort som jag mest använder mig av är de från Indiska, MQ, Granit och Nelly och särskilt när det är rea kan man göra otroliga fynd helt gratis! I butik visar man upp en kod från appen och får sedan rabatt, det går bra att använda bara presentkortet så att man slipper betala något mer, eller också lägga till pengar om man vill köpa något lite dyrare. Ovanför inlägget ser ni några saker som jag fått helt gratis tack vare Wrapp!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Adriana

Fin blogg! Kika gärna in på min :)

Svar: Tack! Det ska jag absolut göra :)
Nina Eleutheria

2013-02-01 @ 21:45:31
URL: http://adrianapapac.blogg.se
RSS 2.0