< Style For Less -

Fynda på barnavdelningen

 
 
Något som jag försöker komma ihåg är att kika in på barnavdelningen i de butiker jag besöker eftersom man ibland kan göra riktiga fynd till mycket lägre priser. Även om kläderna kanske inte passar alla så finns skor oftast upp till storlek 38, och accessoarer passar ju oftast vilken storlek man än har. Till exempel fyndade jag den leopardmönstrade mörkgröna tröjan på Zaras barnavdelning för 12€, medan jag såg en väldigt lik tröja i samma tyg för 49€ på vuxenavdelningen. De snygga bootsen i mocka som jag känner på mig kommer bli riktigt välanvända i vår och sommar fyndade jag även dem på Zaras barnavdelning för 299:-. Min gröna keps som hängt med i några år och är en favorit på stranden hittade jag på H&Ms barnavdelning för 39:-.
 
Hos H&M och Zara tycker jag man kan göra de bästa fynden på barnavdelningen, och mitt bästa tips är att kika in Zaras skor om du har storlek 38 eller under. Ofta gör de skor som är nästan precis som de som säljs på vuxenavdelningen, men till ett betydligt bättre pris!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0