< Style For Less -

2 favoritparfymer just nu + tips om var du köper parfym billigt

Har nyligen blivit riktigt intresserad av parfymer och testat en hel massa som jag varit nyfiken på. Favoriterna är helt klart de ovan, Le Parfum från Elie Saab samt Alien från Thierry Mugler. Kanske inte de vanligaste parfymerna men luktar helt otroligt gott båda två!
 
Ett tips för att spara pengar när man köper parfym är att aldrig handla i butik hos kedjor som Åhléns och Kicks eftersom de enligt mig tar helt hutlösa överpriser. Jag handlar alltid mina parfymer hos Parfym.se eller Nordicfeel då de har mycket bättre priser och även ett stort utbud. Sedan är det alltid bra att fynda parfym på rea eller vid jul när de ofta har speciella presentförpackningar till ännu bättre priser.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: WIDNERS MODE

Älskar parfymen från Elie Saab, verkligen min favorit i badrumskåpet!

Svar: Ja den är helt underbar! :)
Nina Eleutheria

2013-02-04 @ 10:16:22
URL: http://widnersmode.bloppfashion.se
RSS 2.0