< Style For Less -

6 favoriter från H&M

Peplumtopp, T-shirt med nitar, T-shirt med stenar, Skjorta, Klänning, Kjol
 
Blev riktigt imponerad av H&Ms nyheter denna veckan! Gillar verkligen stilen på plaggen ovan och är sugen på att klicka hem peplumtoppen och den gröna skjortan med nitar. Även kjolen med volang är supersnygg men det är svårt att veta hur den sitter på så den får jag nog försöka hitta i butik. Tycker att H&M med dessa plagg närmar sig Zara i designen vilket enligt mig bara är positivt eftersom det är en av mina absoluta favoritbutiker och jag tycker att H&M känts lite tråkigt det sista halvåret. Om ni ska handla från H&M online så glöm inte bort koderna 0505 för att få 25% rabatt på en vara fram tills 17/2 och 1304 för att få 50:- rabatt på hela beställningen.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0