< Style For Less -

Dip dye från H&M

 
H&M har fyllt på med lite nyheter och jag gillar verkligen denna tröja i linne och bomull med dip-dye effekt. Vanligtvis är jag inte mycket för denna trend men färgerna H&Ms tröja är riktigt fina tillsammans och tröjan känns härligt somrig. För 249:- blir den din och jag tror nästan det blir ett köp för min del. Glöm inte att använda rabattkoden 1304 för 50:- rabatt när ni handlar hos H&M online!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Miss Tess

Så fin, tack för tipset. Den matchar min dotters dip-dye tröja från Stella McCartney kids och hon skulle ju bli överlycklig om vi matchade;)

Therese

Svar: Ja visst var det fin! Älskar färgerna :) kommer bli supersött om ni matchar!
Nina Eleutheria

2013-02-07 @ 16:40:31
URL: http://misstess.se
RSS 2.0