< Style For Less -

Spara pengar på tillfälliga kampanjer

 
Om ni precis som jag gillar att fynda så borde ni bli medlemmar på Members och Campadre. Där säljer de produkter från välkända varumärken inom både kläder, accessoarer, skor och inredning i form av begränsade kampanjer. Nu kan du till exempel hitta rabatterade produkter från Nelly, Whyred, Svea, Filippa K och Hope hos Members, och varor från Prada, Rosti Mepal och Apple hos Campadre. 
 
Själv har jag gjort några köp hos båda butikerna och tycker konceptet är jättebra! Det är inte alltid det finns något man vill ha, men jag brukar kika in regelbundet och se vad de har för kommande kampanjer. Hittar man något man gillar så går det också att skriva in sin mail för att få en påminnelse precis innan produkterna släpps till försäljning.
 
Värvar man någon hos Members så får man 50:- gratis plus att den man värvar även får 50:-, så är ni intresserade av detta är det bara att skriva er mail i kommentarsfältet. Hos Campadre får den som värvar 100:- att handla för. Men det är inte för att värva folk jag tipsar om dessa butiker utan för att jag gillar att dela med mig av gratistips som ni säkert märkt, och det kommer det bli mycket av i bloggen även i fortsättningen!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Zarah-Lou

Eller spara pengar genom att vinna något i min blogg? hahaha
Nej, förlåt, men det är rätt stor chans att vinna än så länge :)

http://blogg.zarah-lou.se/tavling-vinn-valfri-iphoneplanbok-iphone-4-4s-och-5/

Utöver det vill jag bara säga att det är skönt med en blogg som inte bara går på det dyraste när det gäller mode och tips :)

Svar: Hehe, ja det var ett bra gratistips, kikade nyss in din blogg ;). Tack, så kul att det uppskattas!
Nina Eleutheria

2013-02-05 @ 01:02:42
URL: http://blogg.zarah-lou.se/
RSS 2.0